Godkänd alexmoxil | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

alexmoxil

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: alexmoxil

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Alexander Mozil i verkligheten

Vad är ditt discord namn? kopaziiiii_04786

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta Elias Mostafa. det ska vara en man. han ska utspela sig att vara 16 år gammal. han ska ha haft en svår och tuff uppväxt då hans pappa lämnade han när han var väldigt ung. så hans pappa har liksom aldrig varit med i uppväxten. han har växt upp i ett fattigt hushåll med sin mamma och sin syster. Elias har alltid brytt sig mycket om pengar vilket gjorde att han alltid sökte efter sätt att få pengar vilket ledde till att han hamnade på fel spår. han började tillslut med att börja sälja droger och hängde mycket med fel folk. men hans mamma fick reda på vad han höll på med. Elias mamma ville att han skulle ändra på sig annars så får han inte bo kvar. Så Elias började med att söka sommar jobb men fick inget hur mycket han försökte. det gjorde att han fick dålig självkänsla. och blev arg och ledsen och uppleves som en dryg person. det slutade med att han fortsatte med droger och sånt men han har fortfarande en dröm om att jobba med bilar och kunna försörja sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med att få ett roligt rollspel. Jag är bra på att samarbeta och lyssna på andra spelare så jag kan bidra till en bra gruppdynamik. hitta kreativa lösningar på problem. Jag gillar att gå in i min karaktär och leverera känslor och dialog vilket kan göra upplevelsen mer levande för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna kan vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler några exempel är random death match det betyder att dödar någon utan anledning eller som din första utgång i ett bråk NLR att man kommer ihåg saker som hände precis innan karaktär dog. Fearrp det betyder att du värnar om ditt liv tex kommer det 5 personer beväpnade och vill dig något ska du inte tex springa eller börja bråka med dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rollspel mycket men mest på engelska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det behövs faktiskt.

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom