Nekad alexmoxil | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexmoxil

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: alexmoxil

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Alex i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? kopaziiiii_04786

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer heta Elias mustafa. Han kommer vara stökig och ha en kort stubin för han har haft en svår uppväxt för hans pappa lämna han i ung ålder. Han kommer vara 16 år gammal. Han kommer oftast vara väldigt dryg för han har dålig självkänsla. Hans framtids planer är att kunna jobba med bilar och tjäna bra med pengar men det kommer vara svårt eftersom han hamnar på fel väg i livet och börjar med olagliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett bra och roligt rollspel för alla både nybörjare och erfarna. Så alla tycker det är roligt att rollspela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna kan vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler några exempel är random death match det betyder att dödar någon utan anledning eller som din första utgång i ett bråk. NLR att man kommer ihåg saker som hände precis innan karaktär dog. Fearrp det betyder att du värnar om ditt liv tex kommer det 5 personer beväpnade och vill dig något ska du inte tex springa eller börja bråka med dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rollspel mycket men mest på engelska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det behövs faktiskt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom