Godkänd Alsofbbfvjjj | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Alsofbbfvjjj

Gäst
Användarnamn: Alsofbbfvjjj

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? 0690___

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Han heter hakim El-maarouf en 20 årig född i Marocko och flyttade till Sverige när han var 6. Hakim hade många vänner i skolan folk gillar han för att han är så trevlig och positiv. Hakims mamma dog i en bil krock när han var 3 så han kommer inte ihåg henne så mycket. Han gillar och kolla på fotboll och spela fotboll de är något som han har gillat sen han var liten. Men han blev in blandad i dåliga saker som förstörde karriären Hakim visar inte mycket känslor han håller dom mest för sig själv. När han blir större så vill han vara framgångsrik och må bra inte ha några sjukdomar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en öppen person som gillar att träffa nya människor och kan prata med nya personer så dom känner sig välkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska vinna i alla scenarion. Det går ut på att man ska ha kul och ha kul med sina vänner. Du ska inte förstöra scenarion bara för att du vill vinna hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Grundregler: RDM att man dödar någon utan ett scenario. VDM är ungefär samma sak men att man dödar någon eller skadar någon med en bil utan något scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej de har jag inte

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag heter realemanuel22 eller emanuelohrn på steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom