Godkänd Alvin3450 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin3450

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Alvin3450

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alvin3450

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Ericsson även den karaktären jag spelat med under nästan hela min fivem tid, Han är en snäll pojk fast han har ett jävla temperament så att han tänder till fort och enkelt som även då kan skapa roliga scenarion men utöver det är han en väldigt lugn person inte så mycket för att bråka om det inte sker något väldigt allvarligt gillar även att jobba lite mer i det tysta.
har varit lite kriminell till och från men just nu är han inte så mycket för det utan istället ta det lugnt, han gillar även bilar/fordon mycket och har ett stort intresse för just fordon och hållt på med det mycket under sina dagar i olika städer men ja som sagt om det väll sker något som gör så att Leo tänder till är inte han den som släpper det i första taget som kan skapa långa scenarion som jag själv tycker är mycket roligare och blir en högre rp nivå på hela scenariot då.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1) Denna är både för och nackdel att han tänder till fort kan skapa både bra och lite mindre bra stunder. 2) Leo har en väldigt bra charm han har lätt att få folk på sin sida. 3) han är väldigt social när han väll pratar med folk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1) han kan bli väldigt stressad som då kan leda till dåliga beslut. 2) har väldigt svårt att släppa saker. 3) har lätt att tappa det helt när han väl blir riktigt arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag är en väldigt mogen spelare inom rp och måste inte spela för makt och pengar utan istället ha en hög rp nivå och göra stora och speciellt långa scenarion som jag själv tycker blir en sjukt mycket bättre rp nivå när det blir lite längre scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har roll spelat till och från i snart 3 år och har runt 900timmar sammanlagt på två steam konton inom rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan t.ex. förlora pengar eller vapen för att det ska bli bättre rp så att man inte alltid måste vinna i scenarion utan att man även kan ta förluster och låta motparten vinna

Vad är suntförnuft för dig? skulle säga att det är som grundregeln för alla andra regler att man ska spela så realistiskt som möjligt och klart går det inte i alla tillfällen men att man ska reagera och göra handlingar som är så verkligt som möjligt hela tiden

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, powergaming, nlr, fear rp,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har väll lite smått dyslexi så blir att man inte orkar att skriva så långt på dom flesta frågorna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom