Godkänd Amirontop | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Amirontop

Gäst
Användarnamn: Amirontop

Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? Amirontop

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter: "Rami Mohammed". Han är 35 år gammal och ungefär 180 cm lång. Rami är en driven, mogen och glad gubbe som älskar att ha roligt och göra spännande saker. Han har väldigt många vänner men gillar att skaffa flera som han kan gå ut med på kvällen och dricka. Ramis dröm är att bli väldigt väldigt rik så att han kan köpa allt som han vill, ett stort och lyxigt hus, feta bilar och en massor med dyra prylar. Jobbet Rami siktar på är att få jobba på antingen bilfirman eller hos advokatbyrån. Han är väldigt välkomnande till alla personer. Lite om hans barndom är att han växte upp i Göteborg med sin mamma, pappa och syster. Det hade trevligt tillsammans, Rami var duktig i skolan, fick bra betyg och gjorde familjen stolt. Nu vill Rami besöka Avena city för att göra det han missade sist, och det är att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med roliga scenarion och unik RP jag kommer försöka skaffa mig ett jobb också som jag sedan kommer försöka bli så högt uppsatt som möjligt i de jobbet samt försöka göra så att andra spelare på servern får en rolig upplevelse när dom spelar genom att göra roliga scenarion osv. jag kommer följa reglerna för servern och RP:a på ett bra men ändå moget sätt samt hjälpa nytt folk som kommer in på servern så att dom också kan utvecklas samtidigt som dom har roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska försöka göra scernariot roligt för de andra som också är med i scenariot och inte bara tänka på sig själv och bara bry sig om sina grejor man har så kort sagt ska man spela för att motståndaren i scenariot ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan skriva mer än det är men orkar ej det kommer bli för många då .Vdm: det är när man gör på någon utan anledning. Rdm: det är randomdeath match det innebär att man bara går och skjuter en utan bakrund. Fearrp: det är när man typ inte är rädd ifall 5 pers kommer och riktar på dig och du bara skjut då eller om du springer där ifrån. Copbait; det innebär att man försöker få polisen att jaga dig eller nåt. Metagaming: det är ifall man typ pratar i dc och frågar vart är du vart är han och så kommer hen och skjuter fångar eller nåt. Combat logg: är t.ex ifall man lämnar när man dör så ingen ska loota dig eller ifall några försöker råna dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat på dom flesta svenska servrarna

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom