Godkänd ankan94 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

ankan94

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: ankan94

Vad är ditt discord namn? ankan94

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC Styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag ska kunna hjälpa folk med deras fordon tex att Pimpa deras bilar, Laga dem och tvätta.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu så rollspelar jag som en arbetslös nyinflyttad grabb som inte ligger så bra till med pengar.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja det har jag, Jag jobbade som chef på sc styling på valon för ca ett år sedan. Så jag har ganska många erfarenheter inom bilmekaniker.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla jobbet via att kanske ha en roligare arbetsmiljö och lättare att lära känna andra arbetare. Jag kommer också att göra jobbet mycket mera aktivt så att folk kan Pimpa sina Fordon. Jag vill att både kunder och arbetare ska kunna ha det bra när det är på SC styling.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är väldigt aktiv på servern ca 4-10 timmar på helger och 2-5 timmar på vanliga dagar, jag har även bra kundskaper inom chef arbetande. Därför hade jag sätt mig själv som SC styling chef.

Hur många bans har du? Jag har 4 tror jag men alla har varit en sv ban.

Top Bottom