Godkänd Anton321 | Medlemskap ansökning (D3)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton321

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Anton321

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton321

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebbe, Sebbe Larsson han hade en lite tuff uppväxt med sina föräldrar då de bråkade lite då och då senare gjorde hans pappa ett rån för att få lite pengar och åkte in. Sebbe har alltid saknat sin pappa men han vill ta rätt väg så när han nu kanske kommer in i avena roleplay ska han bli polis. Sebbe är 24 år gammal bor själv har det helt ok med pengar han är snäll rolig och en riktig skön polis. Han har inga syskon han är ensam barn och han är också från Sverige och älskar fina gamla och super bilar hans dröm bil är en Audi rs6 då han alltid gillade den sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rp på annan nivå jag är seriös inom rp jag kan hålla min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex du blir stoppad av polisen och senare bara kör iväg då blir det inte roligt för polisen utan du får rpa dig fram till att köra iväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår dom, jag kan ge exempel på 2 st 1 powergaming det innebär när du tex kör in i en vägg och säger inte aj eller aj mitt ben. 2 rdm det tråkigaste dom kan hända när du rpar det innebär att du dödar någon helt utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många servrar nu och har en rp på annan nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös rollspelare och vill komma in på denna server och visa vad jag har att visa tex mitt rollspel då jag har en rp på annan nivå jag lyssnar på staffs om tex de förklarar att jag har gjort ett fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom