Arian Naeini
Ny Medlem
- Meddelanden
- 8
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Arian Naeini
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Naeini
Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 2008
Ange ditt Discordnamn: bigdaddy0020
Berätta kortfattat om dig själv: Tjena! heter Arian är 16 och spelar mycket Five M
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12:00-00:00 för det mesta
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader 3 kanske
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff eftersom jag tycker att jag är en bra person som söker rättvisa i staden/servern. Då jag vill att alla ska få en så bra upplevelse som möjligt.
Vad är din uppgift som Staff? att se till att skaer och ting inte kommer ur hand alltså att det går över styr. Med det menat att det inte liknar verkliga livet, då jag ska fixa så det ser bra ut och att alla ska ha kul.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Hjälpa folk.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag andas in och ut. Sedan så tänker jag igenom situationen och gör det bästa jag kan för att det ska bli rätt.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Support
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Naeini
Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 2008
Ange ditt Discordnamn: bigdaddy0020
Berätta kortfattat om dig själv: Tjena! heter Arian är 16 och spelar mycket Five M
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12:00-00:00 för det mesta
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader 3 kanske
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff eftersom jag tycker att jag är en bra person som söker rättvisa i staden/servern. Då jag vill att alla ska få en så bra upplevelse som möjligt.
Vad är din uppgift som Staff? att se till att skaer och ting inte kommer ur hand alltså att det går över styr. Med det menat att det inte liknar verkliga livet, då jag ska fixa så det ser bra ut och att alla ska ha kul.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Hjälpa folk.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag andas in och ut. Sedan så tänker jag igenom situationen och gör det bästa jag kan för att det ska bli rätt.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Support