Nekad Azeíne | Medlemskap ansökning (xeyz)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azeíne

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Azeíne

Vad är ditt namn i verkligheten? Nina

Vad är ditt discord namn? Azeine eller Azeíne

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Angelina är en ung tjej som har haft en okej uppväxt. Född i USA och hennes föräldrar valde att flytta till Sverige när hon var runt 10 år för att fortsätta sina affärer där på grund av deras företag. Dock har hon tagit totalt avstånd från sina föräldrar när hennes mamma lämnat hennes pappa för en annan man som Angelina absolut inte tycker om. Och hennes pappa sitter nu i fängelse för massor av olika saker. Men När hon var 16 valde hon ju då att ta fullständigt avstånd då hon reflekterat mycket om hur de faktiskt behandlade henne.

Angelinas Hobbys är att kunna utforska, äventyr och vara kreativ och dessutom laga mat, baka allt möjligt.

Dock har Angelina inga storslagna planer till framtiden utan tar dag för dag. Hon kanske nån dag skulle vela jobba på Café eller Något där hon kan vara kreativ! Inte bara siktar hon på detta utan även ha ett kul och äventyrsfyllt liv med vänner!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kreativ, Äventyrlig, Ganska social, Skämtsam, Snäll, Envis

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Envis, lite halvblyg, lite rädd av sig, tillitsproblem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket skratt och roligheter, Även social RP men de behövs också från alla parter. Blir självklart svårt att bjuda upp till social rp om inte andra bjuder med också. Men utöver de vill jag inkludera folk i de sociala och i alla äventyr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har Rollspelat sen 2017. Både FiveM och RedM + lite andra spel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste kunna ge ock ta i scenarion för allas trivsel. Allt handlar inte om att ha ett ego där enbart en själv ska få någon slags profit av Rollspelet.

Vad är suntförnuft för dig? För mig finns de 2 olika Suntförnuft.
1. OOC: Att jag måste tänka är de här kul för alla parter, kan detta bjudas vidare på! Är de här något som följer reglerna osv.
2. IC: Följer jag min karaktär nu? Är detta vad min karaktär hade gjort eller är de vad jag IRL hade gjort?

Detta är för att i många fall känns de som vissa servrar utgår i sunt förnuft av dig som sitter o spelar. När du bör gå sunt förnuft efter din karaktär till en RIMLIG nivå (Alltså ingen överdrift) I och med att jag inte sitter och rollspelarmig själv utan en karaktär.
Men detta ska ju också va inom de regler som finns

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft så klart en av de viktigaste reglerna enligt mig för den innefattar alla regler i sig. Social Rp super viktigt. Powergaming är också en delad regel beronde på hur realism man vill ha och vilka perfspektiv man tänker de utifrån. Men de är dem jag mest är upp för de andra är basic regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja asså jag är en ganska chill person. Älskar att va kreativ därför har jag också valt att ha den egenskapen i min karaktär. Älskar dessutom att gå lite utanför min egna confortzone ibland speciellt när de kommer till Rollspel

Xeyz

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
8
Vidare till muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom