Godkänd Banan | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banan

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Banan

Vad är ditt namn i verkligheten? Nisse

Vad är ditt discord namn? z21.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ha namn vid Nisse Andersson och han kommer leva sitt lagliga liv i staden, han har en bakrund och ursprung ifrån sverige och har vart kriminell innan men vill nu igen testa de lagliga livet som människa i staden vation. Han flyttar till vation pga de verkar en riktigt bra stad . Han är 23 år och gillar att köra bil och meka med bilarna. Han har även väldigt utvecklas ordförråd och är en social människa som hjälper andra människor.Han har tidigare haft en missbruk tid med mycket droger och alkohol . Han har många vänner och hans dröm är att utöka företag som tex mekonomen för att kunna bli stora och kunna känna stora pengar för sedan dela med sig av de. Han älskar att jobba och är uppväxt i en familj där de mekkades mycket och alla var lagliga och han tänkte gö desamma nu och ta kontakt igen med sin fina familj och bli en familj igen. Han har haft en bra uppväxt men nått gick snett en dag då han skulle in på apple och köra en telefon då kom de 3 maskerade män och kidnappade honom , de körde till deras gänghus och hotade Nisse för livet. Nisse var livrädd och de frågade massa frågor och han svarade livrädd på dem. De tvingade honom att plocka droger och komma in i den kriminella världen. Ledsen och skräckslagen var han tvungen att gå med på detta och gjorde de . Han plockade och plockade sedan gav över till dem men de ville ha mer , då bestämmde sig nisse för att göra nåt åt saken och tog i kontakt med ett annant nätverk i staden och han tog ur sig ur detta men nu var han med i ett stort kriminellt nätverk och han ville bli laglig igen så han bestämmde sig att kontakta polis och fick sitta i fängelse sedan var han fri då löste han fake idintet och flydda staden och nu ska han bli laglig för en gång skulls.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig,positiv,hjälpsam samt kreativ.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Vart kriminell tidigare, adhd, farlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett positivt klimat och att sprida glädje. Jag kommer även alltid att jobba hårt på mina arbetsplatser och det jag tycker är kul på servern. Jag kommer alltid att vara trevlig och snäll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har spelat på väldigt många olika rollspelservrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person går in i rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som främjar motståndaren eller den andra sidan i en situation eller konflikt som händer på servern.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft innebär att typ vad som är rimligt i verkligheten man kan säga att de är ett logisk tänkande tex att man inte skjuter nån på torget då de kan finnas kameror osv där .

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Poorp Detta innebär att din rp är usel och den borde inte höra hemma hos servrar i FiveM sverige. Som tex snacka ooc ingame genom kodord tex att säga hoppa blåa eller discord. ,fearRP Fear rp innebär att du ej är rädd om ditt liv tex om nån hotar med pistol så ingnonerar du de utan att bry dig att du kan dö. Du är inte rädd för ditt liv alls. . Failrp-Fail rp kan vara att du ej tänker på vad som skulle kunna hände i verkligheten och gör nåt helt som är väldigt liten chans att hända irl. Tänker ej hur man rp och hur man gör de så de blir rätt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit head moderator på valon som var avena innan. Har erfarenhet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom