Intervju banditen4368 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

banditen4368

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: banditen4368

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? banditen4368

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Montana 24 år gammal, han är väldigt sprattlig utav sig och väldigt utåt kille. Han gillar att va med sina vänner och köra bil. han har flyttat till Avena nu med sina 4 bröder och ska starta nytt liv på staden. När han va liten blev han slagen av sin farsa väldigt mycket och hamnade fel väg så han började med vapen och droger väldigt tidig ålder och gick med i gäng som 12 åring, han kan lätt bli sur och arg väldigt snabbt och har inge konsekvens tänk men han tänker mycket på sina vänner och familj så dom mår bra. Nu vill han börja ett helt nytt liv och komma på rätt väg i livet och börja jobba för samhället och känna vita pengar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt positiv, frammåt, social av sig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli lätt aggresiv, fattar inte alla skämt och kan vara väldigt dålig på lyssna när han inte har fått sova

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med roliga scenarion mer spelare och roliga stunder

Har du någon erfarenhet inom rollspel? då jag har ägt några servrar själv så har ja ganska mycket erfarenhet och har rpat väldigt mycket nu

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario utan att man kan låta andra vinna ett scenario så andra har de kul på servern oxå

Vad är suntförnuft för dig? att man tänker realitisk och inte göra omänskliga saker typ att hoppa ner från ett berg och sen springa där ifrån som ingeting

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, Rdm, Nlr, lall, Metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget jag kommer på nu

Q

QueztX.

Gäst
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom