B
benngan
Gäst
Användarnamn: benngan
Vad heter du? Benngan
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2006
Ange ditt Discordnamn: Benngan#2040
Berätta kortfattat om dig själv: ja jag är 18 år spelar hela tiden är en social spelare är väldigt omtyckt helper enligt andra ja va finns där mer o säga jo att jag kommer sköta mig denna gången o inte göra terrordåd <3 förlåt novuz ska inte hända igen shoutout till space min broder<3
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12.00 till 01.00 varje dag.
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1-2 månader
Varför ansöker du som staff på Avena? tycker det är kul att hjälpa andra samt lösa problem och jag gillar att ha lite mer ansvar
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa till på servern så att de sköts med regler och annat samt hjälpa i support o lösa grejer
Vad kommer du att bidra med som Staff? väldigt mycket speciellt i support och rp delen
Hur hanterar du stressiga situationer? jätte bra blir inte stressad
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Donation
Vad heter du? Benngan
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2006
Ange ditt Discordnamn: Benngan#2040
Berätta kortfattat om dig själv: ja jag är 18 år spelar hela tiden är en social spelare är väldigt omtyckt helper enligt andra ja va finns där mer o säga jo att jag kommer sköta mig denna gången o inte göra terrordåd <3 förlåt novuz ska inte hända igen shoutout till space min broder<3
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12.00 till 01.00 varje dag.
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1-2 månader
Varför ansöker du som staff på Avena? tycker det är kul att hjälpa andra samt lösa problem och jag gillar att ha lite mer ansvar
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa till på servern så att de sköts med regler och annat samt hjälpa i support o lösa grejer
Vad kommer du att bidra med som Staff? väldigt mycket speciellt i support och rp delen
Hur hanterar du stressiga situationer? jätte bra blir inte stressad
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Donation