Nekad Biggie T | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Biggie T

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Biggie T

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? Tristan2.00420

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Dragan Dovbryk växte upp i Polen och hade ett ganska normalt liv. Hans familj hade det bra, han lekte med vänner och kände sig trygg. Men när han var 9 år gammal flyttade de till Malmö, och allt förändrades. I början var det svårt, men Dragan var alltid frispråkig och orädd. Han hade inga problem med att stå upp för sig själv, men det gjorde också att han ofta hamnade i konflikt med andra.

När han kom i kontakt med gänglivet i Malmö kände han att han började höra hemma. Kriminaliteten blev snabbt en del av hans liv. Han ville egentligen komma ur det, men visste inte hur. Det var svårt att hitta en väg ut när han var omringad av fel människor. Till slut bestämde han sig för att flytta till Avena. Han trodde att det skulle ge honom en ny start, en chans att komma bort från allt och hitta en väg ur det kriminella livet. Nu när han har upplevt avena vet han att detta här e de rätt valet och ska köra allt för att bli en bra person igen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är rolig, Drifitg och pålitlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lått arg, impulsiv och svår att förstå ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med riktigt bra roleplay på Avena, eftersom jag har tidigare erfarenheter från andra servrar och vet hur man gör RP så realistiskt och engagerande som möjligt. Genom åren har jag lärt mig hur man bygger upp en karaktär, skapar intressanta storylines och gör situationer spännande både för mig själv och för andra spelare.

Jag har varit med om flera olika scenarion, allt från små konflikter till större händelser som påverkat hela servern. Erfarenheten har gjort att jag vet hur man hanterar både stressiga och dramatiska situationer på ett sätt som fortfarande är roligt för alla inblandade. Jag kan spela olika roller och karaktärer, vilket gör att jag lätt kan anpassa mig beroende på vad som behövs.

På Avena kommer jag att använda mina erfarenheter för att bidra till kvalitativt RP och se till att alla som jag spelar med får en så bra upplevelse som möjligt. Oavsett om det handlar om större event, eller små interaktioner mellan spelare, så kommer jag alltid att ge mitt bästa för att göra spelet så verklighetstroget och underhållande som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har samlat på mig en hel del erfarenheter inom roleplay genom månaderna jag har kört och känner mig verkligen hemma i den världen. Jag har spelat på flera olika servrar och varit med om en mängd olika scenarion, vilket har gett mig en djup förståelse för hur man gör RP både realistiskt och roligt. Oavsett om det handlar om att spela en kriminell karaktär, en polis eller en helt annan roll, så har jag lärt mig att alltid tänka på detaljerna och hur min karaktärs handlingar påverkar andra spelare och den övergripande storyn. En av mina styrkor är min förmåga att anpassa mig till olika situationer och snabbt förstå hur jag kan bidra till det pågående rollspelandet. Jag vet också hur man kommunicerar effektivt med andra spelare för att skapa smidiga och engagerande scener. Att följa serverns regler och skapa en god stämning är något jag alltid prioriterar, och jag strävar efter att lyfta upplevelsen för alla som jag spelar med. Med all den erfarenhet jag har inom roleplay, känner jag mig säker på att jag kan fortsätta utveckla mina färdigheter och bidra med högkvalitativt och underhållande RP var jag än spelar. Jag ser fram emot att använda mina kunskaper för att skapa minnesvärda och spännande händelser i framtiden, speciellt på Avena.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att få ett roligt scenario oavsett om man vinner eller förlorar

Vad är suntförnuft för dig? Att du ska tänka logiskt som man gör i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, VDM : Vehicle deathmatch, du använder ditt vapen som fordon, RDM : Random deathmatch, du dödar nån utan anledning, Suntförnuft : Logiskt tänkande, du ska tänka som de vore påriktigt, Powergaming, orealistiskt t.ex att du kör in i en vägg i 200kmh och sen fortsätter köra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom