Nekad Clean. | Medlemskap ansökning (Adde)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clean.

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Clean.

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? nottis.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Bengt Berntsson född 2000, gillar att jobba med bilar och ett starkt bil intresse, skulle vilja jobba på Mekonomen, en driftig och fartfylld kille som älskar att vara social och prata med andra och lära känna nytt folk. Bengt är en person som bjuder mycket på sig själv och får ofta andra att skratta och känna sig trygga, hans bakgrund består av att hans pappa nyligen har dött, vilket gjorde att det ända han har kvar av han är bilintresset vilket Bengt brinner extremt mycket för. Han uppskattar att bli sed och förståd, han är en glad prick man vill ha med sig överallt. Han bjuder alltid på sig själv och finns alltid för hans kompisar och närstående.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra senarion, mycket bra RP, jag kommer även bidra med mycket skratt o glädje på servern, jag tycker det är viktigt att man inte heller vinner alla scenarion utan att man istället har översikt och har ett bra scenario för båda parterna, enligt mig är jag en duktig RP'are men man kan alltid utvecklas och jag kommer försöka medföra så bra rp som jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för bådas vinning, alltså att man spelar för att båda ska ha det roligt och att man inte ska dominera ett scenario mellan tillexempel regelbrott med mera.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM- Random Death Match - dödar utan andledning, VDM - Vehicle deatch match andvänder fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat rp i 4 år och har extremt mycket timmar på olika storservrar och även små.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. tack i förhand.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom