Godkänd Cookie | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
C

Cookie

Gäst
Användarnamn: Cookie

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Cookie_swe

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Jack Gustavsson och han är 29 år. Han gillar att ha roligt med kompisar, och hans bästa kompis heter gustav. Och hans kompis har varit hans bästa vän i 8år Hans pappa heter Johan Krogh och sen hans mamma heter annett, och Jack är väldigt stak och han är i gymmet 3 gånget i veckan och han älskar mat hans favorit mat är taco men han gillar också sötsaker hans pappa är inte alltid snäll mot han och han gillar att meka med billar och hans bästa intresse är att gymma lite mer om hans barndom. Hans barn dom var bra enda felet var att hans pappa slog han ganska mycket och det tyckte inte annett var okej så hon sa till polisen och då kom social tjänsten. och hans pappa blev helt sjuk i huvudet och då grepp polisen in och han blev satt på 15 års fängelse när Jack var 13 och Jack blev ganska glad att det blev så. Och då blev hans bästa vän glad och hans mamma blev jätte dålig och låg inne på sjuk huset sedan en dag i november så var det den tragiska dagen någon sin och det var dagen hans mamma dog. Då blev han helt förkrossad och han kom in en period som han inte mådde bra för hans mamma var allt för han och hon hjälpte han gå igenom tuffa perioder. Sedan började hans kompis på gymnasiet och gick polis högskola han är 2 år äldre än jack så då tänker också jack på om det är en bra väg i livet också så han väljer polis hög skola han tycker det är väldigt roligt på gymnasiet men också jobbit men han fortsätter tjämpa och blir 2 på gymansiet och nu behövde han flytta till en ny stad för det var några från sin barndom som inte gillade att han var polis så då behövde han flytta så då blev han polis i avena och nu satsar han för btr rikspolis chef

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket tex bra rp från min sida sedan satsar på polismyndigheten och jag kan bidra med roliga senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för makt och pengar tex att man e kriminell och vill bara komma iväg och man kan inte ta om man blir tagen av polisen det är och inte spela för motpartnerns vinst i ett senario att man gör det tex är att man stannar gör som polisen säger och blir bara tagen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex Meta gaming man tar information utefrån spelet och använder det ig Vdm vehicle deth match man använder sin bil som ett vapen. Rdm random death man dödar någon utan ett grunliggande senario eller anldening

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har ungefär 1500 timmar på fivem kan visa om ni vill

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom