Dubbelpost DagBildBoken | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DagBildBoken

Gäst
Användarnamn: DagBildBoken

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? DagBildBoken

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike Hawk. Mike var uppväst i vietnam han hade en otroligt tuff uppväst hans pappa var sprut missbrukare och hans mamma tjänade väldigt lite. Hans uppväxt har nästan bara vart dålig han blev misshandlad av sin pappa och hade knappt mat på bordet. Han bodde med mamma och pappa i en liten stuga uppe i vietnams berg. Där hade man en fin utsickt och det var ett fint ställe. Men så klart som för alla så växte Mike upp och nu drog vietnam kriget igång. Mike blev direkt inkallad som befäl i kriget. Mike var otroligt spännd för detta krig snarare rädd. Kriget drog igång han överlevde men förlorade otroligt många armekompisar. Efter kriget blev han diegnoteserad med deprision och PTSD (Posttraumatiskt stressyndrom) Han var skärrad och invandrade till till sverige och staden avena.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag jag bidra otroligt jag har 3+ år erfarenhet av rollspelande och är kunning inom allt i roleplay. Jag har jobbat som de mesta och vart de mesta så jag har kunskap inom alla delar av rp. Jag kan bidra med en god och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motparten innbär att det inte måste va att man själv alltid vinner att man håller en lika god rp fast man kanske själv förlorar. Funkar inte det blir det ju ej kul för motaparten och det funkar inte rp ska va kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA!

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom