Godkänd Damien-2008 | Medlemskap ansökning [Ankish]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Damien-2008

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Damien-2008

Vad är ditt namn i verkligheten? Damien

Vad är ditt discord namn? drixz33

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Damien Eriksson och jag är 23 år gammal
Snäll, rolig, omtänksam
Han heter Damien Eriksson och han är 23 år gammal. han har kört fiveM ungefär 1 år. han skulle säga att han är vältigt begåvad person, han e bra på köra bil, han e bra på skjuta och lyssnar på alla regler. an va uppväxt i snöstaden men flyttade hit till Unive. Det Han vill RPa som är kriminell, han vill gå med i ett gäng o käna massa pengar.
Att vara med i ett kriminellt gäng och göra kriminella aktiviteter
? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.
Min karaktär har inte brutit mot några regler
RDM (Random death match) det betyder att man hamnar i ett slumpmessigt bråk med en person och istället för att prata ut ur situationen så slår man sönder personen, Copbait, det betyder att ifall man befinner sig vid ett rödljus och båda står och väntar tills det blir grönt och sen kör personen förbi rödljuset
Joo min karaktär vill vara med i ett kriminellt gäng och kriga mot andra gäng. Han vill käna massa pengar och feta bilar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag e bra på köra, skjuta, och hålla ord som jag säger

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är dålig på flyga, sloss, komma på ursäkter

Vad kan du bidra med till serverns RP? han kan bidra med att plocka massa droger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? han har efarenhet inom rollspel, han har kört i andra städer som kriminell

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är en regel som ska och är utgångspunkten för rollspelandet på Fivem

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. Exempel: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Han är inte en golare utan han är helt tyst ifall han vet något

ankan94

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

ankan94

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Godkänd - Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Top Bottom