Godkänd dori424 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dori424

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: dori424

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? dori424

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Jo men min spelare var uppväxt i ett kriminellt samhälle, specifikt Gårdsten. Han hade föreldrar som aldrig bryde sina barn. Gårdsten i denna tiden var kriminellt med massa skjutningar, Amir vågade aldrig gå ut och han tyvärr utvecklade inget socialt beetende. När han började skolan så mötte han på nån som heter Kalle, hans pappa var en polis. En dag när Kalle och Amir var ute så var Amirs pappa ute och handlade, det var då nån kom springade med en kniv rakt mot farsan. Kalles pappa var en polis och som tur va han på plats, han lyckades skjuta ihjäl gärnings mannen. Tills denna dagen Amir ville alltid bli en polis, han gick på utbildning och nu är Amirs pappa mer stolt om sin son som någon.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Laglig, Omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Snål, sne på att köra, ingen kondition.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo då men jag kan bidra till en social Polis rp med min erfarenhet inom andra RP servers som penguin och Strive, min karaktär vet kriminella koden så han kommer kunna knäcka alla brotsligheter i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag, jag har typ 2 års erfarenhet av att spela i server såsom penguin rp och unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Aa men allt i rp handlar om att ha kul, men det som är viktigt är att man ska ge den man rpar med en chans, till exempel att du kidnappar nån, du måste tänka på att denna personen värnar om sitt liv i rpn, så du måste kunna släppa han om han gör som du vill.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att man måste tänka innan man gör en grej, till exempel att man åker en motorcyckel i typ 250 kmh utan att ha på sig hjälm eller att lalla med en beväpnad kriminell när man är helt lös utan vapen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är att ta info från discord eller nånstans inte från rpn, powergaming v2 att man spelar bara för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom