Nekad ebbnj | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbnj

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: ebbnj

Vad är ditt namn i verkligheten? ebbe

Vad är ditt discord namn? ebbenj

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2010

Berätta om din karaktär. min karkatär heter mulle och mulle var en gång ett vanligt barn som sen blev rånad av tre svart kläda män ända sen däss har mule flyttat från stad till stad men sen fick han få hörra om avena så då tänkte mulle där ska jag bo så nu väntar mulle på om han ska bli medborgare eller inte.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär mulle är trevlig kreativ och snabbtänkt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär mulle är litte osmart ibland han är ret så långsam och dålig på att slås.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp enligt vänner och briter inte mot reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på vation unive kronan körde på avena förut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna ta det om man förlorar i ett scenario och inte bli arg och skriva reports eller något och att man inte alltid ska vinna i ett senario.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft inebär att man ska tänka inan man gör beslut och inte till exempel hoppa in i en polis bil och säga kör snut fitta.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random deathmach vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen och metagaming är att man tar information fron till exempel discord och använder din ingame.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har disleksi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom