Godkänd Edzzy69 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Edzzy69

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? eddzy_

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Tarzan hero eftersom att jag har haft samma namn sedan jag börja spela fivem, han kommer att vara väldigt social av sig och han är väldigt desperat till att skaffa vänner, eftersom att han nu flyttat till en ny stad så vill han börja om på nytt skapa ett nytt liv och lämna det förflutna bakom sig, han vill skaffa många bra kontakter så han kan få ett bra jobb och börja dra in en lön, han vill också börja med lite privat jobb som droger vapenförsäljning till ex. Han kommer att utforska staden och hitta det som passar han bäst, han är sugen på att gå på sociala event osv. Han kommer att skaffa en helt ny rutin och hitta sin plats i den nya miljön och befolkningen. Jag vill testa på det som finns att göra som sagt så är jag ny till servern och vet ej vad jag kommer att gilla bäst men jag kommer förmodligen att bli kriminell men samtidigt ha ett lagligt jobb för att dra in pengar, mest troligt så blir det något mekaniskt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt social, vänlig och ärlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kommer inte på något, jag har aldrig tänk på denna fråga förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och hög rpnivå, då menar jag att jag kommer att göra roliga scenarion och massa annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat i 4 år på massa olika servrar men just nu så kör jag inte på någon server då jag precis lämnat den jag körde på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sin egen vinst, och man ska alltid tänka på att det inte är roligt för andra parten om man bryter mot regler för sin egen vinning.

Vad är suntförnuft för dig? Tänk på vad du skulle gjort i verkligheten innan du gör något ig, denna regeln är alla i en kan man säga.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att man slår eller till ex skjuter något utan en giltig anledning. Vdm är att man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaming, man tar ooc info till ig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill säga att om ni tycker att jag skriver för mycket så snackar jag mer än gärna med er staffs i samtal så kan jag utveckla, eftersom att jag är väldigt kunnig inom rp så vet jag hur det funkar men eftersom att det är en ny server så vet jag inte hur mycket man skall skriva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom