Godkänd ellepelle852 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
E

ellepelle852

Gäst
Användarnamn: ellepelle852

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot axell

Vad är ditt discord namn? elliot_a.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Lenarta Storm, han e uppväxt på landet som bonde med sin ensamma pappa då hans mor övergav dem när han var 4. han älskar att vara ute och fiska med barnbarnet Jonas Storm som är nyinflyttad med pass i stan. han brukar hålla på med bilar och hänga med Barnbarnet mest när han är vaken på dagarna men ibland får dem lyxträff av deras adopterade kusin David Andersson. hans största framtids mål är att bli antingen mekaniker eller dansbands proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är duktig på att inte bryta karaktär och att inte fail Rpa, jag kör duktigt i staden men på motorvägarna brukar jag gasa lite extra om bilen orkar. jag gillar att starta senarion som alla kan vara med på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ex. om man är i ett bankrån/butiksrån kan man inte be om hur mycket tjänster som helst som ska göra det hur enkelt som helst för hen att dra för man lär tänka på att polisen är less på att alla bara rymmer hela tiden och vill ha ett riktigt scenario där dem faktiskt griper hen .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. powergaming: det är när man spelar som om det vore gta och hänger ganska mycket ihop med fail rp. rdm, vdm, nlr och ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom