Godkänd Emil ankanson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil ankanson

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emil ankanson

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante dykiel

Vad är ditt discord namn? Mth1c

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2001

Berätta om din karaktär. Han är ny inflyttad i staden och innan han kom till staden var han kriminell, hans föräldrar är döda och han påverkades utav det, då började han sälja knark och vapenhot men det slutade med att han snodde pengar och blev ihjälslagen. Då blev det en fara att vara kvar i staden och han flyttade hit. Emil vill nu ha en ny start och börja om, bli rik, kriminell, skaffa bra vänner och gå med i gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till serverns rp genom att hjälpa folk till ställen om dom ej hittar, skjutsa folk till ställen om dom inte har tillgång till ett fordon, ge alla en chans att bli vän med mig och jag hoppas att jag också får chansen att skaffa vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte beror på att vinna ett scenario utan att man ska ha kul och roligt och inte bara vinna och bli arg och liknade

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp är en regel jag tycker är viktigt som betyder att man inte är rädd för något som man kanske hade varit IRL som att till exempel springa ifrån när 3+ pers riktar vapen mot dig. Eller regeln copbait som då betyder att man försöker få polisen uppmärksamt h och störa deras arbete, och istället för att ta stora jobb så behöver poliserna ta hand om små jobb som egentligen inte gör nån skillnad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har förut kört på unive men det vart tråkigt och det är inte så jätte bra rp, så jag hittade er och här märker jag att ni tar det väldigt seriöst så jag ska börja köra på denna server dagligen!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej egentligen inte förut att jag är en schysst person som bara vill ligga på en högre rp nivå och ha mera ansvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom