Godkänd Emme2123 | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emme2123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Emme2123

Vad är ditt namn i verkligheten? Emme

Vad är ditt discord namn? emme676

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Berätta om din karaktär. och är 32 år gammal nu ska jag bäreta om min historia.när han var liten så har han alltid velat vara polis, han lekte mycket polis med sina kompisar. När han var 11 så ville hans mamma och pappa att han skulle släppa allt med polis och börja plugga och bli något riktigt istället. Den dagen så var aldrig han sig själv. Han släppte pluggandet när han var 16 år och ville visa mina föreldarar att han kan vara polis och att dom hade fel när han kom hem så va inte hans föreldra hemma så ha stae sig ner och väntade på dom. När pappan kom hem så började pappan att gråta för att mamman hade döt i en bilolyka. När sonen fick höra det så började han att gråta med sin pappa dom satt i en sofa och grät dag ut och dag in. Efter en vecka så fick dom höra att det va någon som hade dödat henne. Så Salim började då till jobbet varaje dag klokan 5 på morgonen och försökte att hitta vem som hade dödat henne. 10 år senare för 10 år sedan för sökte Salim att hitta vem som hade dödat hans mamma dom hitade aldrig han. Nu bor han utte på gatan med sin pappa för att dom hade inte råd att betala hyran. dom såg en på att aftdonblad att det fan en stad som hete avena och ville få en ny stat i livet nu börja en ny resa

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig schysst i tonen tar inte skit från andra säger vad jag tycker ig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ganska högljud blir lätt irriterad är ganska arg ofta blir sur ifall någon ej lyssnar på en

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med bra social och kreativ rp till servern, jag kommer spela för att alla ska ha roligt och trivas på unive. Mitt mål är att alla ska ha det bra och alla som rpar runt mig ska ha roligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på över 10 servrar jag har aldrig blivit av med några roller jag har skött mig hela tiden följt serverns regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? låta andra också vinna scenrion och inte vill gö scenarion för att vinna och att alla blir nöjda med scenariot

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt om jag hade gjort så i verkligheten och tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario copbait Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom