Godkänd EnGalenAnanas | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnGalenAnanas

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: EnGalenAnanas

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Jonsson

Vad är ditt discord namn? En Galen Ananas

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2010

Berätta om din karaktär. Emil Borchardt föddes in i Berlin år 2000 månad 04 dag 08 som redan från början var full av utmaningar. När han bara var två år gammal dog båda hans föräldrar i en tragisk olycka, och hans brosa försvan spårlöst, vilket lämnade honom föräldralös, syskonlös och sårbar. Han placerades i fosterhem, där han under tio år flyttade mellan olika familjer, alltid längtande efter ett hem där han kunde känna sig trygg. Vid tolv års ålder blev Emil adopterad av en familj som han trodde skulle bli hans räddning, men istället började hans mardröm på riktigt.

Familjen som adopterade honom utnyttjade honom som arbetskraft, tvingade honom att arbeta långa timmar i deras bilverkstad, ofta utan lön eller ordentlig mat. Han fick utföra tunga sysslor och lärde sig snabbt hur mekaniken fungerade, men under slavlika förhållanden. De långa arbetsdagarna och den psykiska pressen satte sina spår, men Emil utvecklade samtidigt en djup passion för motorer och maskiner, trots de omständigheter han befann sig i.

Vid 18 års ålder bröt Emil sig fri från familjens grepp. Med de färdigheter han samlat på sig började han arbeta som mekaniker på egen hand. Trots sitt hårda förflutna bär han på en tyst beslutsamhet att inte låta sin historia definiera honom. Nu lever Emil ett liv i frihet, med en hunger efter att lyckas och bevisa för sig själv att han är värd mer än vad världen gett honom.

Och nu vill han fortsätta vara mikaniker men om han inte lyckas med det så kommer han att jobba som något annat.

Emil är en trevlig kille men om man pratar om hans famlij kommer han bli aggresiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig RP, Social RP, och allmänt trevlighet om man kan skriva så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i en situation, särskilt i en tävlings- eller strategisk kontext, inte längre försöker vinna själv utan i stället agerar på ett sätt som gynnar den andra parten. Det kan finnas flera skäl till detta beteende, beroende på situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random Death Match) RDM menas med att man bara dödar folk helt utan anledning te.x om jag skulle vara krim och då bara döda någon helt random helt från ingen stans. VDM (Vehicle Death Match) VDM Innebär då att man använder sitt fordon som ett vapen. Copbait: Copbait är när man lockar till sig polisen för att man vill att dom ska jaga en. Metagaming: Metagaming är när man tar sakar OC te.x i discord om någon sitter och streamer och man tar info från streamen. FearRP: FearRP är då att man måste tänka på sitt liv om man te.x blir rånad och rånarna säger "GE MIG DINA PENGAR" då lär man göra det för att annars kan man ju då dö

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har en massa inom Rollspel då jag har kört på många servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom