Nekad Erik.1337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik.1337

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Erik.1337

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Erik.1337 / _erik1337_

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Benjamin

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till Medlemskap Ansvarig för att jag brinner för att skapa en positiv och välkomnande atmosfär på servern. Jag är en social person som älskar att interagera med andra och hjälpa till att lösa problem. Jag tror att mina kommunikationsförmågor och min förmåga att arbeta effektivt i team skulle vara till stor nytta i den här rollen. Jag ser fram emot att bidra till servern och göra den till en ännu bättre plats för alla!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tror att det är viktigt att bemöta alla människor med respekt och vänlighet, oavsett deras bakgrund eller åsikter. Att lyssna aktivt och försöka förstå andras perspektiv är avgörande för att skapa en positiv och inkluderande atmosfär. Att vara öppen för nya idéer och att vara villig att kompromissa är också viktigt för att skapa en harmonisk gemenskap.

Jag tycker att det är viktigt att vara medveten om hur våra ord och handlingar påverkar andra. Att vara respektfull och omtänksam är grundläggande för att skapa en positiv och hälsosam relation med andra människor.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Som medlemskapsansvarig på Avena vill jag skapa en gemenskap där alla medlemmar känner sig välkomna, sedda och viktiga. Jag kommer arbeta för att förbättra medlemsupplevelsen genom att lyssna på medlemmarnas önskemål, skapa tydlig kommunikation och utveckla aktiviteter som gör det roligt och meningsfullt att vara medlem. Mitt mål är att alla ska känna sig som en del av något större och vilja stanna kvar i Avenas community

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Bra ansökan för att kunna bli medlem, Sen när man fått medlem så vill jag helst att de kollar en dubbelcheckning på reglerna innan de går ingame sen så ska de bara visa att dom kan rpa ingame och inte bara gå för pwg2 - Spelar för makt och pengar!

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Vara aktiv i forumet och intervju rum hålla koll på folk ingame och sen bara hålla setill så alla håller en bra rp nivå!

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 3/6 h per dag ksk mer på helger osv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de lugnt tack som frågar 😊

Realbenjii

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

L

Lemy

Gäst
Tackar lös roller i dcn!
Hej! RealBenjii kan ej skicka vidare dig till intervju då han ej är staff och inte verksamhetsledare Medlemskap. Adde är den enda som kan svara på denna ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom