Godkänd Exaz | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exaz

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Exaz

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Exaz

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Edwin Lavez som kommer i från Spanien. Han hade det tufft där och därför ville han flytta till en annan stad, då blev det Avena. Edwin Lavez älskar att hänga runt med nya människor han har träffat och undersöka staden. Han har inga syskon, bara föräldrar som heter Sara Lavez och Frank Lavez. Hans framtidsplaner är att jobba i t.ex. en blifirma eller bara hänga runt med sina vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är Laglig men har vänner som är Olagliga. Edwin Lavez är en bra människa som tar hand om folk och älskar att hänga med alla. Han är också Trevlig, Omtänksam och Hjälpsam person.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min karaktär är inte Smart och har lite problem med hjärnan. Han är också en Speciell person. Edwin Lavez är också en människa som vill alltid ha mer än andra och tar allt för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en bra RP nivå samt en Social RP nivå. Jag är en seriös spelare och inte lallar. Jag kommer alltid Utveckla min RP nivå och höja min RP nivå. Jag är en bra RPare och kan faktiskt RPa bra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har kört på SweWave, Nexus, lite Unive och andra servrar. Jag har inte trivs så mycket på dom servrarna och därför vill jag köra på denna servern då jag har vänner som säger att denna servern är bra och har en bra RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kanske inte hela tiden behöver vinna alla scenarion, t.ex. att kanske låta någon annan vinna ett scenario och ha en fair scenario så att det blir ett bra scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka för sig själv om man skulle gjort den t.ex. IRL. Om man kanske blir kidnappad och att en person riktar på dig och säger att du ska ta upp händerna, då måste man tänka om man hade gjort så IRL och att man inte vill dö. Då är det bättre att man bara tar upp händerna istället för att dö.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft, RDM, VDM . COPBAIT, Metagaming, Combat logging, FEAR RP och NLR.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom