Nekad Göran | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göran

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Göran

Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? knutsson0408

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2007

Berätta om din karaktär. ja heter göran karlsson och är en bonde från landet jag är född 1995, jag har råkat komma in fel väg i livet och kommit in på den kriminella vägen i livet men försöker ta mig ur, MEN det går inte så bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra roleplay och inget lallande, kör på andra serverar tidigare men inga bra så försöker hitta den rätta nu som jag tror kommer vad avena

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag kan förlora ett scenario, man spelar för bådas

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Randomly killing det är när man går runt och skjuter folk utan anledning vilket man ej får!, VDM är när man kör på folk med sin bil utan anledning så att dom dör vilket man ej får heller, powergaming att man begår orealestiska handlingar som man ej hade gjort i verkligheten så det blir som ett fake scenario typ, cop bait att man försöker få så polisen jagar en bara för skoj skull, personangrepp att man ska undvika att gå in i personen och tänka på själva disskutionen istället

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra serverar som tex penguin, smg, timmerstaden, sen någr aengelska serverar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på andra serverar så jag kommer bidra med bra roleplay, född 2007 alltså 17 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom