Inaktuell GreenDude | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GreenDude

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: GreenDude

Vad är ditt discord namn? GreenDude

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? Därför att jag har sjukt mycket fritid och har rpat polis under en lång tid. Tycker det är extremt roligt att jobba med att styra upp en bra och fungerande poliskår då det är en så stor del i att får rpandet på en server att bli bra.

Jag tycker även att det kommer mycket roliga scenarion som polischef så jag anser att det är ett stort plus det också.

Vad rollspelar du som för tillfället? (Kommer vara arbetslös såfort jag blir wl, väntar på intervju i detta nu)

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag skulle säga att jag har mer erfarenhet en dom flesta då polis är det jag rpat som 90% utav tiden. Va t.ex chef på gammla fristaden, Bintex osv. och har även jobbat som polis och hjälpt till att styra upp kåren trotts att jag inte varit polis på ett antal servrar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? ABSOLUT! Jag tar polisrpt seriöst och tycker att det är en av dom viktigaste delarna i att få en server att fungera bra. Utan en bra och välorganiserad poliskår så går allt åt skogen. Har många ider om hur jag skulle kunna hjälöpa kåren och hade även fokuserat starkt på att bygga upp en välfungerande polisledning så att alla vet vad dom skall göra och vad dom har för jobb.

Detta inkluderar turlag, ett fungerande rakelsystem, enhetschefer som sköter sina jobb och en ledning som faktiskt sköter det administrativa arbetet, så som DCservern osv.

Och även att faktiskt LYSSNA på vad spelarna både OOC och IG tycker att polisen gör rätt eller fel så att man kan se till så att det är kul för samtliga inblandade.

Anser även att det är viktigt att bygga ett bra band mellan polis och sjukvård då sjukvården ofta glöms bort i rp! Och det blir mycket roligare när blåljuspersonal har en bra connection och jobbar tillsamans

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? För tillfället är jag WL på snöstaden men tycker att det fungerar rätt dåligt då det är rätt mycket kaos, och polisen gör ett väldigt dåligt jobb. så tycker att rpt över lag blir ganska tråkit då.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Därför att jag har väldigt mycket tid övger vilket gör att jag kan lägga ner mer tid en de flesta på det arbete som behövs, jag har tidigare erfarenhet innom arbetet vilket gör att jag faktiskt vet vad som funkar och inte funkar när man ska styra upp en välfungerande poliskår. Samt att jag har lång erfarenhet inom rp.

Jag har även inga problem med att säga till ifall det krävs. Ska en poliskår styras upp så krävs det att man är lite bestämmd ibland. och det är jag ganska duktig på. Mitt måtto är att med ansvar så kommer frihet, INTE tvärt om.

Hur många bans har du? Inga

Senaste redigerad:

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
plus rep

L

Lemy

Gäst
Jag sätter denna ansökan som inaktuell då vi redan har hittat en ny rikspolischef. Men lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom