Godkänd GreenDude | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GreenDude

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: GreenDude

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? GreenDude

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Kenneth Alaso, 42 år gammal kommer ifrån göteborg. Han är en go och glad göteborgare, men han har även en stark integritet och diciplin. Kenneth har jobbat som Polis genom den större delen av sitt liv och har alltid gillat sitt arbete. När Kenneth va 10 år gammal så dog hans far i en överdos och hans mamma lämnades kvar som ensam förelder.

Detta gjorde Kenneths liv ganska svårt och det har varit en kamp för Kenneth att lyckas i livet.

Kenneth är som vilken go och glad göteborgare som helst, han gillar att ha kul och är väldigt människokär.

Men till skillnad från många andra så har Kenneth utvecklat en stark integritet och en viss stränghet. Detta delvis på grund av hans karriär som polis, och även på grund av det han va med om som barn.

Nu känner Kenneth att det är dags att flytta bort ifrån sin hemmort och starta sig ett nytt liv. Fortfarande med målet att fortsätta sin karriär innom det polisiära yrket.

Kenneth siktar som alltid högt och är starkt besluten om att klara sig bra vart han en kommer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklade scenarion samt realistisk rp.
Jag gillar att dra ut på scenarion ocgh rpa för att båda parterna skall tycka att scenariot blir roligt, dvs så bryr jag mig inte om jag vinner eller förlorar ett scenario sålänge scenariot är underhållande och alla inblandade tycker att det är kul.

Jag tror att jag kan bidra med en rolig och lite udda karraktär och även förhoppningsvis få andra att vilja skapa mer utdragna och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid behöver vinna, detta är RP och du ska inte behöva vinna för att ha kul. Det viktigaste är att du som spelare skapar roliga senarion och att alla inblandade får en rolig upplevelse. RP är inget där du "vinner" eller "förlorar". Det heter rollspel av en anledning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Samtliga regler så som NLR, VDM, RDM och FEAR RP är självklara regler. Även viktigt att veta att ifall ens karraktär dör i ett scenario så är det 12 timmars väntetid innan du kan spela på din karraktär. Självklart gäller även Sunt förnuft och att allmänt tänka igenom de valen du gör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat FiveM rp sedan jag va ca 145-15 år gammal och har nu kommit tillbaka till RP efter ca 1 års paus.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill hitta en server där spelarna tar rpt seriöst och där polisen och krimminellas rp fungerar bra tillsammans. Jag vill ha roliga scenarion och eventuellt hjälpa poliskåren att förbättras då polisRP är det jag har störst erfarenhet av och har rpat mest som. T.ex polischef på lite olika servrar osv.

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom