Nekad H.b | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

H.b

Gäst
Användarnamn: H.b

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Pigboy eller p.i.g

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Axel Adolfson växte upp med en stark kärlek för naturen och äventyr, ofta ute i skogarna med sin familj. I skolan väckte han ett intresse för polisen och. Axel blev tidigt fascinerad av polisens roll i att hjälpa och skydda människor. På fritiden ägnar han sig åt vandring och kampsport, intressen som speglar hans passion för både natur och självförsvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp då jag spelat på många seriösa servrar sådan som FBRP Vein rp där jag har spelat på både i minst 5 månader.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du accepterar konsekvenserna av dina handlingar, även om det innebär att din karaktär kan bli skadad, arresterad, eller hamna i en svår situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T ex metagaming vilket innebär att man sitter i discord eller skriver med varandra för att ta reda på information. Som karaktärerna inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Som sagt har jag spelat på FBRP Vein rp och andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan tänka på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom