Nekad HamodiMahmud | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HamodiMahmud

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: HamodiMahmud

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? sebbbe8

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2009

Berätta om din karaktär. Min k

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att vara en aktiv, respektfull och kreativ medlem av rp servern kan jag bidra till att skapa en mer levande upplevelse för alla!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet agerar på ett sätt som leder till att den andra parten vinner eller får fördel av situationen, istället för att sträva efter att vinna själv. Detta kan göras av olika skäl, och strategin kan ha olika syften beroende på sammanhanget.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är när man slår någon utan att den personen man slår har gjort nått samt har någon dålig historik med en. Combat Logging, När man lämnar spelet eller teleporterar när man är i ett scenario tillexempel du ska bli tagen av polisen och när dom ska ta dig så lämnar du.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på bland annat Centic roleplay. Unive och Vation. Jag har vart kriminell polis och en vanlig individ.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan rpa bra och skulle vilja hjälpa mot folk som inte rpar rätt eller lallar runt i servern, tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom