Nekad Hampe008 | Medlemskap ansökning [! Emil]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Hampe008

Gäst
Användarnamn: Hampe008

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Mårtensson

Vad är ditt discord namn? Hampe008

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Svensson och han är 24 år han har växt upp i en bra familj som har behandlat han bra och han har hamnat i en bra vän grupp. Hans intressen är sporter men också olika bilar och att jobba för att bli en miljonär. Lucas känslor som karaktär är att han är snäll och han vill bli vän med alla hans framtidsplaner vet han riktigt inte bara att han vill bli en miljonär på alla sätt som han kan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och inte lalla eftersom att jag kan ta det seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att båda som är med i scenariot kan vinna eftersom att det gör så att scenariot kan bli roligt för båda båda personerna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag metagaming som är att man inte får använda information som inte min karaktär inte vet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom