Godkänd Hampus2000 | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus2000

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hampus2000

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Eriksson

Vad är ditt discord namn? pingu05930

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hampus Eriksson är en nyfiken och äventyrlig ung man i tidiga 20 års åldern. Han växte upp i en liten stad, där han alltid drömde om att se världen bortom sina hemkvarter. Med en passion för fotografering har Hampus förmågan att fånga det vackra i det vardagliga, och hans bilder berättar historier som berör.

Hampus har en utåtriktad personlighet och älskar att umgås med människor. Han arbetar inte för tillfället med något utan är uppen för nya jobb och skickligheter, vilket ger honom möjlighet att dela med sig av allt han kommer kunna göra och lära andra samma saker. Trots sitt sociala sinne bär han på en osäkerhet om sin framtid och kämpar ibland med att hitta sin plats i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? oväntade vändningar och konflikter som kan driva scenariot framåt och göra spänning i det hela. jag kan även bidra med en hel del glädje och skratt till RPn. svårt att komma på mer just nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar på att göra spelet mer intressant och engagerande för alla inblandade istället för att bara få vinsten själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja man får inte prata ooc och man måste ha krim roll för å spela krim. andra regler som vdm och rdm är en självklarhet. man kör inte över någon eller använda fordon som vapen eller dödar någon utan att man har ett bra scenario på det. istället ska man försöka prata sig ur bråket

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag men nu skulle jag vela testa en seriösare server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är inte jätte bra på att skriva långa saker osv så om jag kan bättra på något så säg gärna till. är hyfsat på på att skriva sagor och leva mig in i spelt/RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom