Nekad Harry2011 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry2011

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Harry2011

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? nudlarfranikea3.0nyakontoigen

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville bara bli de för jag gillar de och ta hand om alla medlemar på servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag inte är dum i huvudet och jag ger aldrig bort gratis medlem till folk plus jag är snäll

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att det är bra att bemöta andra med respekt 💅

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag skulle vilja se att medlemmarna känner att de har möjlighet att bidra med sina egna erfarenheter och kunskaper, samtidigt som de får möjlighet att lära av andra och utvecklas tillsammans.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Att medlemarna ska följa alla regler på servern och inte försöka få uppmärksamhet från poliser/kriminella personer på servern. De ska också lyssna på alla staffs. De ska också läsa igenom alla regler på avena forumet eller discorden

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att jag ska titta hur medlemarna är på avena och se till att inte fel personer får medlem jag ska också titta på alla medlems ansökningar för att sedan Godkända deras ansökan eller Neka den.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 5,7 timmar varje dag eftersom att avena är on 🔝

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Avena on 🔝

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom