Nekad HASSAN_X | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

HASSAN_X

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: HASSAN_X

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? HASSAN

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namnet Momo Rhabi är en kriminell kille som bor rakt i förorten och skjuter och hanterar droger han är vice boss i ett gäng som heter Los zetas. Han drivs med kriminella livet. Men det är inte det ända Momo gillar Momo gillar också bilar han har ett stort intresse för billar och så och hans dröm bil är bmw m5 och han håller på att spara upp till en sån med hjälp av det kriminella livet mer får ni veta senare till avena

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark, smart och kan hantera stress

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär väldigt otur ofta, arg och inte så bra på vuxen mys

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå med mycket roliga scenarion. Jag kommer alltid tänka till innan jag gör ett scenario om scenariot ens är roligt för andra sidan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag är erfaren jag har kört på unive i 2 år och samt under den tiden har jag kört på novuz gamla server Valon

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så det är kul för alla och inte bara för att vinna alltså vinst i scenario

Vad är suntförnuft för dig? det är att man altid ska tänka sig för innan jag gör något jag skulle reagera som jag gjorde i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst serverns regler och några exempel är. t.ex. är RDM och det står för random Death match, det är när man dödar folk utan någon anledning varför. VDM det står för vehicel Death match och det ät detsamma som vdm fast med bill och att man dödar med ett fordon. Powergaming och det är att man inte rpar på sina skador t.ex om man kraschar med en bill och sedan bara kör iväg och inte bryr sig om det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag klarar mig där tack

Top Bottom