Godkänd Herman | Chef-jobb ansökan [Lazer]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Herman

Gäst
Användarnamn: Herman

Vilken arbetsplats ansöker du till? Ragnhidls bilfrima

Varför vill du bli Chef/VD? jag är väldigt intresserad av bilfiramn på Avena eftersom det ger mig möjlighet att kombinera mitt stora intresse för bilar med mitt engagemang för spelet. Jag har alltid älskat bilar, och genom att arbeta på en bilfirma skulle jag få chansen att fördjupa mig i allt från försäljning till anpassning och import av bilar. Det är ett område där jag tror att jag kan bidra mycket, samtidigt som jag lär mig nya saker. Dessutom ser jag jobbet som en möjlighet att bli en del av en stark gemenskap. Att arbeta tillsammans med andra spelare för att driva en aktiv bilfirma och jag ser fram emot att samarbeta och utveckla både verksamheten Jag ser även en karriärmöjlighet i detta.

Vad rollspelar du som för tillfället? inget alls var kriminell men pausa för att testa på de andra jobben servern har att visa.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har jobbat på grovstreet pizzeria det gick väldigt bra oc h jag vill etsta mig frma till nåt annat!

Hur kommer du att utveckla arbetet? Genom att visa aktivtet som den före detta chef intye gjorde men som jag ska förändra på jag ska visa server en aktiv och respektful bilfrima

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag kommer!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör inte har stannat med avena och kommer stanna ett länge tag till!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kan rätt så mycket om bilar och har älskat det som liten. och jag komemr alltid försöka att visa aktivitet och visa hänsyn med respekt!

Hur många bans har du? jag har haft 5 bans de alla var innan jag var staff men nu har jag betät mig och inte fått någon ban på de sita 3 veckorna!

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
+

reallazer22

Medlem
Meddelanden
60
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom