Nekad hugge0913 | Medlemskap ansökning [spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge0913

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: hugge0913

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugge0913

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Hannes växte upp i en svår miljö med en alkoholiserad pappa som ofta försummade sina plikter. Han kände sig ofta rädd och ensam, och försökte hela tiden att vinna sin pappas gunst. Hans mamma, Lisa, kämpade för att ta hand om familjen trots svåra förhållandena. Hon arbetade flera jobb för att kunna försörja Hannes och hans pappa, men kände sig ofta överväldigad.

Hannes hade svårt att förstå varför hans pappa betedde sig på det här sättet, och han kände sig ofta skyldig för att hans pappa var så dålig. Han försökte hela tiden att hjälpa sin pappa att bli bättre, men det verkade aldrig fungera.

Trots allt detta fann Hannes en kraft att klara sig. Han började att älska sport och träning, som blev en av hans största stöd. Han träffade nya vänner på sin idrottsgymnasium som accepterade honom för den han var. Han blev också nära vän med sin mor och började förstå hennes svårigheter.

När pappan slutligen tog steget mot att sluta dricka, började familjen bygga en mer stabil relation. Hannes funderade fortfarande över hur han skulle kunna försona sitt förhållande med sin pappa, men han visste att hans pappa var på väg att återhämta sig. Han började att se sin pappa i ett nytt ljus, som en person som kämpade med sig själv, och inte som en person som försummade honom. Det var ett långsamt och svårt proces, men Hannes hoppades att de kunde bygga en bättre framtid tillsammans.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, glad och bra vän

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär arg fort, kan få ut sig fula ord ofta och han gillar att sno bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att servern blir bar genom att följa alla regler och försöka få så att alla andra på servern också följer dom för att vi ska få så bra rp som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i över 1 år så jag vet vad man får göra och inte göra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte ska vinna varje scenario. Jag ska också låta den andra få vinna dom för att det ska bli så bra rp som möjligt.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är den praktiska visdomen och omdömet som hjälper oss att fatta kloka beslut i vardagliga situationer. Det handlar om att använda sin intuition, erfarenhet och logik för att navigera genom livets utmaningar. Sunt förnuft är omfattande och omfattar aspekter som:

Praktiskt tänkande för att se till den mest logiska och rimliga lösningen.
Situationsanpassning för att fatta beslut som är lämpliga och tilltalande.
Empati och förståelse för att kunna sätta sig in i andra människors perspektiv.
Grundläggande värderingar för att agera med etik och moral.
Kritiskt tänkande för att ifrågasätta information och bedöma dess trovärdighet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man inte får döda eller slå någon för ingenting. VDM betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. COP BAIT betyder att man vill ha polisen efter sig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej hoppas bara att jag kan få bli medlem på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom