Nekad Hugo | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hugo

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugo097471

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Hugo är introvert men inte blygsam. Han är en tänkare, ofta i sitt eget huvud, men han har också ett stort intellekt och gillar att diskutera idéer och projekt med människor han litar på. Hans vänner beskriver honom som lojalt pålitlig och ganska allvarlig, men han har också en torkande humor som han släpper fram när han känner sig bekväm.
Han är ganska disciplinerad, vilket gör att han ofta håller sig till sina rutiner och planerar noggrant. Trots sin metodiska natur är han inte rädd för att ta risker när det gäller sitt arbete – han söker ofta nya sätt att tänja på gränserna för traditionell arkitektur och utmanar sig själv att tänka utanför boxen.

Hugo har kort, mörkbrunt hår som han ofta försöker hålla välklippt, men han är inte alltid lika noga med sitt yttre som många andra. Han bär ofta en enkel skjorta eller tröja och jeans, och han föredrar komfort framför mode. Hans stil är minimalistisk, och hans kläder återspeglar hans personlighet – funktionella, men stiliga i sin enkelhet. Hans glasögon ger honom en intellektuell framtoning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på ett fantastiskt sätt till serverns rollspel genom att använda min kreativitet, samarbetsförmåga och engagemang. Här är några sätt jag kan bidra till att förbättra rollspelsupplevelsen för alla spelare:
1. Utveckla en detaljerad och intressant bakgrundshistoria för min karaktär: Genom att ge min karaktär en engagerande berättelse och unika egenskaper, kan jag skapa intressanta konflikter och samspel med andra spelare. Detta frambringar en djupare nivå av realism och engagemang i spelvärlden.
2. Skapa spännande rollspelsinteraktioner: Interagera med andra spelare på ett realistiskt och engagerande sätt genom att vara trovärdig i mina handlingar och dialoger. Skapa spännande situationer och problem som min karaktär kan hjälpa till att lösa och vara en del av intressanta narrativ.
3. Bygg upp min karaktärs färdigheter och yrkeskompetenser: Genom att bli kunnig inom olika yrken i spelet, till exempel att vara en framstående läkare eller en erfaren polis, kan jag erbjuda praktisk hjälp och stöd till andra spelare. Detta ger mig möjlighet att vara en viktig del av serverns dynamik och göra rollspelsupplevelsen mer intressant för alla.
4. Skapa och delta i evenemang: Arrangera eller delta i rollspelsevenemang som läggs till på servern, till exempel tävlingar, festivaler eller utmaningar. Detta ger alla spelare en chans att samarbeta, utmana varandra och ha roligt tillsammans.
5. Vara en positiv och välkomnande medlem av Community: Skapa en trevlig och välkomnande atmosfär för andra spelare genom att vara vänlig, respektfull och hjälpsam. Jag kan dela min kunskap och erfarenhet med andra spelare och visa dem vägen till att utforska och njuta av rollspelsvärlden.
Genom att använda mina unika egenskaper och bidra till rollspelsupplevelsen kan jag hjälpa till att skapa en levande och dynamisk RP-server där alla spelare kan uppleva kreativitet, spänning och ett engagerande samspel med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja typ rdm random death match och det är när man dödar någon utan senario eller anledning. Eller typ sunt förnuft som är typ den bredaste regeln inom fivem där man ska spela efter och det menas med att man ska ha logiskt tänkade. Power gaming är att man måste roleplaya skadorna eller nåt såå som man skulle gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive ett tag och började först runt februari 2022 och sen har jag bytt server osv ibland och slutat rp'a då och då men jag har även spelat på flera andra svenska rp servrar. men Jag har RP,a lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra staden bättre och jag kommer rpa bra om kommer göra alla glada!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom