Nekad Ibbe | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
I

Ibbe

Gäst
Användarnamn: Ibbe

Vad är ditt namn i verkligheten? Ibbe

Vad är ditt discord namn? ibbe00

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Adam Nilsson och han kommer att vara polis. Han är väldigt snäll, men även kaxig ibland. Han har ett stort intresse för polis yrket och är väldigt bra på det. Han föddes i Malmö år 2000 och var uppvuxen där. Han hade en väldigt tuff uppväxt med kriminalitet osv, men sen så tog han den rätta vägen i livet och började med det goda. Han pluggade till att bli polis och nu är hans enda mål att komma upp i polisen, få en hög rang, och bra utbildningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra RP, aktivitet, mogenhet, och mycket mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda två i ett scenario ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har inte läst era regler helt ärligt men jag har spelat fivem skit länge och kan alla regler så om ni undrar om nån regel äre bara att fråga mig så kan jag svaret på alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat FiveM jättelänge nu, har mycket timmar, och har rpat som allt möjligt. Kriminell, securitas, polis, sjukvårdare, varit staff på många servrar, rpat även på 100k or die, och skit mycket mer.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men jag har namn 1bbe på steam och ibbe00 på discord och det är så det kommer att stanna, ändrar ingenting tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom