Godkänd Ibbe | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
I

Ibbe

Gäst
Användarnamn: Ibbe

Vad är ditt namn i verkligheten? Ibbe

Vad är ditt discord namn? ibbe00

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Nilsson och han är född 2000-01-01 (24 år gammal). Han växte upp i Malmö med en svår uppväxt vid kriminalitet, stränga föräldrar och ett allmänt trasigt liv. När Adam blev 14 så började han fokusera mer på hans framtid och slutade med kriminaliteten, och lämnade sitt gäng vilket då ledde till att gängmedlemmarna blev arga, och dödade hans lillebror. Detta traumatiserade honom och fick honom att bli jätteledsen och då så tänkte han bara att han ville stoppa hela denna kriminaliteten som var pågående. Så han började plugga till att bli polis och han har även alltid haft ett stort intresse för polis-yrket. Hans mål inom polisen är att bli högt uppsatt och även att få bra utbildningar, och hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, mogenhet, bra RP och det viktigaste av allt, en bra poliskår. Jag kommer att försöka bli högt uppsatt inom polisen och göra den så bra som möjligt. Jag kommer att fixa mycket inom den och se till så att alla poliser beter sig, och mycket annat. Jag har mycket erfarenhet inom polisyrket och är väldigt bra på det. Har även varit högt uppsatt inom polisen på andra servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna i ett scenario ska ha kul. Till exempel: om du blir stoppad av en polis och du bara åker iväg, hur blir det kul för polisen?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, NLR vilket innebär New Life Rule och är att om du dör så är du en helt ny person och att du inte ska komma ihåg någonting från ditt förra liv. RDM vilket innebär Random Death Match och är att man dödar någon helt utan anledning. VDM vilket innebär Vehicle Death Match och som är att man dödar någon med sitt fordon, eller även använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat FiveM jättelänge nu, har mycket timmar, och har rpat som allt möjligt. Kriminell, securitas, polis, advokat, bilmekaniker, sjukvårdare, varit staff på många servrar, rpat även på 100k or die, och skit mycket mer.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men jag har namn 1bbe på steam och ibbe00 på discord och kommer tyvärr inte att ändra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom