Ibbe | Servervakt Ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
I

Ibbe

Gäst
Användarnamn: Ibbe

Ditt namn: Ibbe

Ange ditt födelsedatum: 13 December 2024

Ditt Discordnamn: ibbe00

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv varje dag men lite inaktiv för skola och annat men annars är jag aktiv så mycket som möjligt.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har spelar här innan för några månader sen, men har nu kommit tillbaka för att rpa här igen.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Tror jag blev bannad i en dag eller en timme för ungefär 3 månader sen.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill gärna vara en servervakt för att se till så att RP-nivån höjs och även så att det inte finns några lallare på servern. Jag vill se till så att servern har bra rp och så att båda dom nya spelarna men även dom som spelar här just nu har det kul och rpa på Avena. Jag vill att servern ska vara en rolig server att rpa på och att många spelar här och har en underbar stund tillsammans under rpandet. Jag ansöker mest på grund av att jag inte vill vara staff, utan bara en servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har ansvar för att se till att alla spelare följer serverns regler och att allt går rätt till. De ser till att inga fusk eller problem uppstår, hjälper spelare med frågor, och vidtar åtgärder om någon bryter mot reglerna, som att varna eller stänga av spelare som fuskar eller beter sig dåligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Kortfattat så vill jag hjälpa med RP-nivån på avena och se till så det är en trygg och rolig server att spela på. Jag vill hjälpa till här och hämta aktivitet och annat.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att man använder sin makt för att få något på ett fel sätt. Hur det kan förekomma som servervakt är att man låter någon vara för att dom till exempel är din kompis, eller ger dig något för att undvika straff.

Abuse innebär att man missbrukar saker för att underlätta för sig själv. Till exempel att man revivar sig själv mitt under ett scenario.

kkz1x_

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Tror server vakt är ej aktivt just nu

Top Bottom