Nekad isglass_2009 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isglass_2009

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Donation Manager
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: isglass_2009

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Ange ditt födelsedatum: 13 Oktober 2010

Ange ditt Discordnamn: isglass_2009

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en trevlig och hjälpsam och ej korupt även kom det är min kompis så får de ta sitt straff jag kommer banna dem om de gör något fel.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på helger så kan jag vara inne typ minst 5-7 timmar om dagen minst som sagt men på vardagar så kasnke typ 3-5 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem i typ 4 veckor ungefär

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff på avena eftersom jag är en sån spelare som ser massa mer fel än vad staffsen gör. Jag ser små fel och personer som inte sköter sig när jag rpar. Jag vill hjälpa avena med så mycket jag kan för att alla ska ha det så roligt som möjligt.
avena är inte bara ett spel, utan det är ett community. Jag vill hjälpa novuz med det jag kan och försöka göra så att alla har roligt även fast dom förlorar ett scenario eller att någon gör ett regelbrott. Nu har jag kört på avena ett tag och jag tycker det är dags att ta steget vidare. Jag hoppas på att få hjälpa staff teamet och spelarna på servern för att få en så bra upplevelse som möjligt här på avena. Spelare kommer och spelare går, Men jag ska försöka få spelarna att inse det roliga med att rpa på avena. Eftersom iag har varit här sen i vintras så vill jag visa dom nya spelarna det ingen visade mig i början ( en bra och rolig rp).

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att jag ska vara en så bra förebild som möjligt till de som inte kan så mycket om rp och är nya till rp och om inte de följs så leder det till åtgärder.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med en social rp och så kommr jag att vara mycket aktiv i sup och att jag kommer ta mycket reports.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar min tid och inte stressar så mycket för att jag har lärt mig att om man stressar så kan de leda till att man råkar göra något fel .

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom