Nekad jeppi748 | Chef-jobb ansökan [Ankish]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jeppi748

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: jeppi748

Vad är ditt discord namn? kinglalla

Vilken arbetsplats ansöker du till? MC Bengts VD

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD över Bengts MC för att jag vill utveckla yrket, och göra det mer effektivt och aktivt. Och göra det till en aktiv mc firma och få många anställda.

Vad rollspelar du som för tillfället? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja det har jag på många andra servrar och jag har fått mycket beröm från förra serven och då vill jag bli det på denna server också. Jag har varit det på Unive swewawe och vation rp också.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Mitt mål är att utveckla Bengts mc till inbjudande plats där både kunder och medarbetare trivs. Genom att skapa en positiv atmosfär och en stark gemenskap vill jag att människor ser det som en mötesplats fylld med glädje. Detta kommer i sin tur att bidra till fler besökare och stärka vår buissness. Jag strävar efter att bygga ett team av motiverade medarbetare som känner sig uppskattade och bra på det jobbet. Det kommer leda till en bättre service och ökad trivsel. På så sätt skapar vi en hållbar och bra verksamhet där både kunder och anställda känner sig välkomna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej de gör jag inte

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Då jag kommer utveckla arbetet på ett bra sätt, ni har inte en VD än så tänkte att jag passar på nu att ansöka. Jag kommer vara aktiv i ett par timmar per dag. Jag har en del erfarenheter om motorcyklar/två hjuls fordon då jag kör cross irl.

Hur många bans har du? 1 men en överklagande

ankan94

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Nekad, vi har inte bengts MC som jobb just nu!

Top Bottom