Intervju jonas162 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jonas162

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: jonas162

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? bappo4588

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Younas al bergström är en ganska ung kille so växte upp i stockholm tensta med både svensk och arabisk kultur. han är väldigt pratglad och kreativ om dig och älskar att träffa på nya personer. Hans största hobby/intresse är gammla taxi bilar då hans dröm är att äga sitt egna taxi bolag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som karaktär kan jag bidra till en levande och väldigt varierad miljö samt flertals roliga scenarion eftersom att jag har spelat fivem så länge och har börja gilla de mer. bidrar också med extremt hög aktivitet 2-3 timmar per dag måndag till fredag helger kan de bli upp till 5 timmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär fler saker som, stödja motståndaren i ett scenario där du kanske är i konflikt, väljer du att agera på ett sätt som gör att motståndaren får en chans att lyckas eller deras val får positiva konsekvenser .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst de, några exemple är feearp: vilket är att inte värna sitt liv, metagaming: där man tar och använder information so din karaktär inte vet om eller att du sitter i discord och pratar med en annan spelar och säger att han blev kidnappad och säger vart han är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat i fivem i 2 år och innan de spelade jag Squad i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är väldigt aktiv kommer nog köpa gäng samt import bilar eftersom denna server är en av de

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
62
Trofépoäng
8
Godkänd- vidare till intervju , du har 48h på dig att ta den, lycka till!

Top Bottom