Intervju jonte.. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jonte..

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: jonte..

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? knife0867.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jonathan ohlsson och är 22 år gammal och nör han var 5 år gammal så var hans mamma med om en olycka Jonathan var väldigt ledsen men Jonathans pappa var väldigt mycket i garaget med sina bilar så en dag så gick Jonathan med sin pappa till garaget och var med lch Jonathan tyckte att det var kul så han fortsatte att vara där men när han var 13 så hamnade han snett han blev kriminell och han började bära saker åt folk det började med små saker men det blev bara grovare och grovare tillslut så började han hålla vapen åt folk men sen när Jonathan blev 18 så hamnade han i fängelset och nu vill han tjäna vita pengar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Den är en unik karaktär till skillnad från andra. Den är rolig och kan skapa roliga scenarion för både mig och motparten. Sen så är den väldigt hård med regler och villkor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Den kan bli lätt förbannad. Den kör för fort. Den gillar att körs ifrån polis med cross

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kak bidra med hög rp nivå samt skapa roliga scenarion för både mig och motparten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive samt så har jag 800 timmar på fivem och så har jag rpat på många andra servrar som inte är lika stora

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sig själv utan man ska spela för motparten skull i ett scenario så motparten också tycker det är kul

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka realistiskt hade jag gjort set i verkligheten och sånt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft tänka realistiskt. Fail rp fuckwr upp ett scenario vdm använder bilen som ett vapen. Rdm du dödar bpn från ingenstans bara för att. Social rp man ska prata sig fram istället för att tillexempel skjuta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Var medlem på denna server förut

Q

QueztX.

Gäst
Godkänd - Vidare till muntligt du har 48h på dig innan du blir automatiskt nekad!

Liknande trådar

Top Bottom