Inaktuell KALASHNIKOV | Chef-jobb ansökan [Lazer]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KALASHNIKOV

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: KALASHNIKOV

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag ser skadade bilar k hela staden och jag vill att gatorna ska vara rena från fordon och så att alla dessa ägare kan köra sina fordon och få den hjälp dem behöver med so a fordon. Jag vill även kunna hjälpa tjänstemän och erbjuda fler jobb så kriminaliteten minskar lite.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu levererar jag paket för DHL men innan var jag chef över nattklubben cockatoos.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit chef på nattklubb, pizzeria, sjukvården, bitr på mekonomen och gängledare. Det här har varit på olika servrar bland annat Kronan, Medaljen, Snöstaden och Timmerstaden.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Som chef på Mekonomen i FiveM skulle jag förbättra arbetet genom att införa tydliga rutiner och processer för att säkerställa effektivitet och kvalitet i varje del av verksamheten. Jag skulle arbeta för att skapa en engagerad och motiverad arbetskultur genom att ge regelbunden feedback och låta personalen vara delaktig i beslut. Dessutom skulle jag bygga starka relationer med andra företag i servern för att främja samarbeten och öka kundkretsen. Genom att ständigt utveckla kundrelationer och erbjuda högkvalitativ service skulle Mekonomen bli en ledande tjänst i servern.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men inte lika mycket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig som Chef/VD för att jag har en tydlig vision för hur vi kan utveckla Mekonomen och skapa en stark position i servern. Jag är både målinriktad och organiserad, och har erfarenhet av att leda team och skapa struktur. Jag är bra på att bygga relationer, vilket är avgörande för att få företaget att växa genom samarbeten och nöjda kunder. Dessutom så lyssnar jag och är öppen för förslag, vilket gör att jag kan anpassa verksamheten efter förändringar och behov i servern.

Hur många bans har du? 0

reallazer22

Medlem
Meddelanden
60
Trofépoäng
8
Vidare till intervju! Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom