Inaktuell KALASHNIKOV | Chef-jobb ansökan [Toni]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KALASHNIKOV

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: KALASHNIKOV

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sjukvården

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef inom sjukvården för att jag vill bidra till att förbättra spelupplevelsen och social rp för andra spelare genom att leda och utveckla ett effektivt och professionellt medicinskt team. Som chef kan jag säkerställa att vi erbjuder snabb, kompetent och realistisk vård, samt skapa en positiv och engagerande miljö där alla medlemmar trivs och utvecklas. Det skulle även ge mig möjligheten att ta ansvar, fatta viktiga beslut och använda mina ledarskapsfärdigheter för att stärka sjukvårdens roll i spelet.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu levererar jag paket för DHL, men var tidigare chef på cockatoos.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit chef inom sjukvården på en server som heter Kronan (vet ej om den finns kvar. Men jag har även varit chef inom flera andra yrken också. Så jag vet hur det är att styra upp och ha anställda.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att skapa tydliga rutiner och se till att alla i teamet vet vad de ska göra i olika situationer. Jag vill också ordna regelbunden träning för att förbättra våra medicinska kunskaper och se till att alla jobbar bra tillsammans. Genom att lyssna på förslag från mina anställda och spelarna kan vi ständigt förbättra vårt jobb. Dessutom vill jag införa bättre kommunikation och samarbeten med andra delar av spelet, tex polisen för att sjukvården ska fungera smidigt i alla lägen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, jag skulle försöka hitta ett annnat jobb och sedan söka om igen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig som Chef/VD eftersom jag är ansvarstagande, engagerad och bra på att leda andra. Jag har en tydlig vision för hur sjukvården kan förbättras och jag är redo att arbeta hårt för att nå dessa mål. Jag lyssnar på andra, löser problem snabbt och skapar en positiv arbetsmiljö där alla kan utvecklas. Min erfarenhet och mina idéer gör att jag kan bidra till att skapa ett starkt och välfungerande team.

Hur många bans har du? 0

A

Ahmed_yani

Gäst
Vidare till intervju! Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom