Godkänd Kebabtallrik_sigma | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Kebabtallrik_sigma

Gäst
Användarnamn: Kebabtallrik_sigma

Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? fluxuz112

Vad är ditt födelsedatum? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Berätta om din karaktär. min karaktär har gått igenom mycket vi kan börja med om vad han heter.Han heter abdallah shariq och han har gått igenom mycket som bank rån rånat folk,bilfirmor,tagit folk gissla abdallah shariq har även förlorat sin storebror abdi osama han blev ihjäl skjuten av hans gamla vänner som varit med i ett tidigrare nätvärk och abdallah shariq har letat efter dom i flera år men har inte lyckats än han har även varit med om att han varit gissla skjuten men klarat sig abdallah shariq kommer från göteborg och har utländska föräldrar som kommer ifrån iraq det är nog det mesta om min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion med spelarna bra scenarion med blå ljus personal
och om jag skjuter eller blir tagen då kommer jag inte c logga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man blir tagen av polisen då kommer jag inte c logga och jag gör roliga scenarion men polisen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja! jag har läst och har koll på reglerna kan nämna några regler vdm är vechicle deathmatch är att man använder fordonet som ett vapen typ asså man dödar någon med sin bil och rdm är random kill deathmatch vilket innebär att man dödar någon utan att dom gjort något mot dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja! jag har väldigt bra erfarenthet inom rp och vet rätt så mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tycker inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom