Godkänd kevvelito11 | Medlemskap ansökning(Adde)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvelito11

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: kevvelito11

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? 5442424 / 2024

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2024

Berätta om din karaktär. Musti Kalash framstår som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor. Det krävs mycket, eller till och med en fysisk konflikt, för att han ska blossa upp. Musti känner att vad andra säger inte betyder så mycket. Under sin tid i lumpen skämtade några om att han var psykopat just för att han var så lugn. Han är lätt att prata med och har en förmåga att förstå vad andra menar med sina ord. Musti är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon och mekanik. I staden kommer han att hjälpa alla som har problem med bilar eller andra fordon. Tidigare har han jobbat med bilar, båtar och några flygplansmotorer där han bodde innan, men blev tyvärr ersatt av svartjobbare som inte behövde betala skatt. Han är helt emot svartjobb, eftersom han anser att det bara förstör i slutändan.
Musti har arbetat som mekaniker ända sedan han tog studenten och planerar att fortsätta tills kroppen inte orkar längre. Han är överlag en trevlig medborgare som är beredd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där han personligen anställer folk. Han kommer från Stockholm, är 28 år gammal och är singel, men han brinner verkligen för fordon och andra praktiska aspekter av mekanik. Musti skulle även vilja dubbeljobba, eftersom han för tillfället inte tänker skaffa familj. Att arbeta inom sjukvård skulle vara otroligt roligt för honom, och han känner att han har vad som krävs, särskilt med tanke på att hans tidigare flickvän var inblandad i en skjutning. Det är en av anledningarna till att han är singel och inte redo för en ny relation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp och förbättra serverns rp nivå samt göra servern till en bättre plats att rollspela på. Jag vill göra det bästa för staden och nå framgång inom mitt rpande och sträva efter nya mål utfrån mina förutsättnigar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du spelar för rpns skull och att alla parter ska ha det roligt och det ska inte gå ut på att du alltid måste vinna ett scenario utan att man bidrar med god rp och bra stämning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Rdm = Random deathmatch, döda folk utan anledning. Vdm= Vehicle deathmatch döda folk med bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 2500 timmar på FiveM. Jag har spenderat största tiden på svenska servrar men jag har också spelat på många engelska servrar där jag också har varit staff b.la.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt mogen för min ålder och jag har även varit högt uppsatt som staff på tidigare servrar som Exo har ägt.

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom