Godkänd Kezy.1 | Medlemskap ansökning [Mille]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezy.1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kezy.1

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Kezy.1 eller Realkezy.1

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Syriansson .Han är 24 år gammal. Kalle har njutit av en mycket fin barndom.Han har haft ett väldigt bra och rikt familj. Han har trivts bra i skolan och pluggar för att bli sjukvårdare.Han har haft jätte bra betyg.Han har haft A ialla betyg. Han var så smart att han fick gå i gymnasiet när han var 14 år gammal. Han är en mycket kompetent individ. Hans dröm har alltid varit att bli en skicklig sjukvårdare.Han har ett intresse för bilar, särskilt BMW och Mercedes. För att hans farfar hade en bilfirma, hade han sålt BMW och Mercedes.Han är en mycket intelligent person, mogen och vänlig, men något för vredgad. Han har lockat många kunder till sin farfars bilfirma eftersom han är skicklig i alla typer av situationer. Kalles idol är hans farfar.Farfar var en verklig älskvärd person som var mycket hjälpsam i familjen och bidrog till att skapa en lycklig och harmonisk familjemiljö. Kalles farfar var en inspirationskälla för Kalles familj. Kalles Farfar gick bort för en kort tid sedan,vilket har lett till stor sorg inom familjen. Men Kalle fortsätter följa sina drömmar om att bli en stolt sjukvårdare. Hans mål är att bli chef inom yrket då han är otroligt smart och besitter en stor mängd kunskap. Ibland kan Kalle bli stressad och arg, men det viktigaste är att han är snäll och trevlig. Han har kontakt med en sjukvårdarledning som kommer att hjälpa honom att förverkliga sina drömmar i framtiden. Hans planer inkluderar att skaffa nya vänner som kommer att stötta honom i allt han företar sig. Han önskar även att skaffa barn och gifta sig med en trevlig tjej. Han vill ha3 barn. Han önskar att hans barn kommer vara lika smart som honom.Han är en verkligt god människa och han hanterar stress på ett mycket bra sätt, men ibland, när han har mycket att tänka på, kan han bli stressad och irriterad, särskilt under den period då hans farfar hade gått bort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med kvalitativ rp.Jag kommer att lära icke-medlemmar användbara färdigheter och hur de ska bete sig ingame. Jag kommer att bidra med social rp.För att jag inte ska skjuta någon och sedan sticka iväg. Men jag vill diskutera och ha ett socialt rp. Jag kommer att bidra med en riktigt bra RP-erfarenhet och är väldigt skickad inom kriminal-RP:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man bör komma ihåg att även motparten ska ha kul, t. ex. Om jag blir stoppad av polisen, så ska jag inte bara köra iväg för att det ska bli roligare för mig. Istället ska jag stanna och göra situationen roligare för mina motparter. Man bör även tänka på om jag skulle vara i min motparts ställe, skulle jag ha haft roligt?.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming är att man ej rpar på skador. Suntförnuft är att tänker logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bra server.

R

realmille

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom